Worst Pizza • Page 12

Discussion in 'General Forum' started by angrycandy, Sep 9, 2019.

  1. oncenowagain

    to fall asleep I need white noise to distract me Supporter

    They still do a 50% off your order if the Rays score 6 or more runs, and I took advantage of that a few years ago.
     
    supernovagirl likes this.
  2. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    Pizza Hut has the worst sauce. It’s like ketchup and some oregano
     
  3. iCarly Rae Jepsen

    I was walking with a ghost Supporter

    Dan is their head chef
     
  4. Ken

    Entrusted Supporter

    the new dominos sauce is hot garbage. they took the old shitty sauce and over-seasoned it, thinking that's what the problem was.
     
    oncenowagain likes this.
  5. Ken

    Entrusted Supporter

    dominos is easily the worst out of papa johns, dominos, and pizza hut
     
    Your Milkshake likes this.
  6. atlas

    Trusted

    Almost everything about Pizza Hut except the stuffed crust sucks

    but the stuffed crust though.....
     
    supernovagirl likes this.
  7. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    A dominoes pan pizza is way better than anything at Pizza Hut
     
    oncenowagain likes this.
  8. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    [​IMG]
    >>>>

    Pizza Hut
     
    oncenowagain likes this.
  9. oncenowagain

    to fall asleep I need white noise to distract me Supporter

    Dog with a Blog likes this.
  10. BlueEyesBrewing

    Trusted Supporter

    Need LJ in here to teach everyone a lesson on Pizza Hut
     
  11. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    As much as I feel @littlejohn has the taste of a poor 4th grader, I respect the man’s passion
     
  12. angrycandy

    I will always be nicer to the cat than I am to you Prestigious

    Cici’s is quietly picking up steam
     
    oncenowagain likes this.
  13. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    Make it so we can view who voted for what, coward.
     
    oncenowagain and Ken like this.
  14. angrycandy

    I will always be nicer to the cat than I am to you Prestigious

    it’s better this way so people don’t form alliances and shit
     
  15. Ken

    Entrusted Supporter

    Vote california pizza kitchen. It’s an abomination.

    Join me.


    There are others.

    Dozens.
     
  16. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    oncenowagain and Dog with a Blog like this.
  17. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    That’s what makes it fun. I want to hate.

    Aren’t you still feeding from a bottle?

    [​IMG]
     
    Anthony_, oncenowagain and dylan like this.
  18. williek311

    @wearthicksocks Prestigious

    Hunts Brothers
     
  19. oncenowagain

    to fall asleep I need white noise to distract me Supporter

    Good. Restore some balance to this world.
     
    angrycandy likes this.
  20. supernovagirl

    Poetic and noble land mermaid

    I honestly only get the garlic Parmesan pizza from dominos so Idk about their regular pizza these days
    But the garlic parm is gr8 so
     
    Ken, oncenowagain and Colby Searcy like this.
  21. BlueEyesBrewing

    Trusted Supporter

    Cicis is one of the few places where I didn’t even want to finish the pizza it was so bad
     
    oncenowagain likes this.
  22. PureBlueSF

    It's out of my hands Supporter

    The one Sbarro near me actually lowkey isn't bad so I'm gonna say Papa John's because every single time I've had it, it tasted like shit. Kinda glad they don't have much of a presence in the Albany, NY area anymore
     
  23. Max_123

    Nope. Prestigious

    Cici’s was the real mvp my high school years, like yeah it was not very good, but it was right next to my HS and a local music venue so we ate like kings with that $4.99 buffet
     
  24. Marx&Recreation

    Trusted

    I've never had Sbarro but even if I did and it was the worst I couldn't do my girl Pizzarina Sbarro dirty like that
     
  25. Anthony_

    A Dork Prestigious