Worst Pizza • Page 11

Discussion in 'General Forum' started by angrycandy, Sep 9, 2019.

  1. Ken

    Entrusted Supporter

  2. jorbjorb

    Trusted

    It was actually plain as shit man.

    definitely prefer pizza hut or dominoes.
     
    oncenowagain, angrycandy and Ken like this.
  3. Ken

    Entrusted Supporter

    [​IMG]
     
  4. Your Milkshake

    Trusted Prestigious

    that means all italy pizzas bad!
     
    oncenowagain and jorbjorb like this.
  5. Colby Searcy

    Is admired for his impeccable (food) tastes Prestigious

    Wanna guess my nickname
     
    oncenowagain and jorbjorb like this.
  6. jorbjorb

    Trusted

    oncenowagain and Your Milkshake like this.
  7. angrycandy

    I will always be nicer to the cat than I am to you Prestigious

  8. the rural juror

    carried in the arms of cheerleaders

  9. Your Milkshake

    Trusted Prestigious

    jorbjorb and dylan like this.
  10. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    B7BD82B3-EDDC-4DB4-B6B7-187705CFD183.jpeg

    D04FD873-8D68-462C-9BAB-646B85006E8F.jpeg
     
  11. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    How tf is Papa Johns winning rn
     
    supernovagirl, oncenowagain and Ken like this.
  12. riotspray

    Trusted

    bc they suck
     
  13. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    By no means the worst
     
    supernovagirl, oncenowagain and Ken like this.
  14. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

  15. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    That’s not pizza
     
  16. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    Also, didn’t John get fired?
     
    Your Milkshake likes this.
  17. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    it factors in to my willingness to order the pizza and the fact that you can taste the racism and homophobia in the crust
     
  18. iCarly Rae Jepsen

    I was walking with a ghost Supporter

    Only because of backlash, plus they're partnered with the NFL
     
    Your Milkshake and oncenowagain like this.
  19. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    Do you hear all the Chinese factory workers crying whenever you talk to someone on your iPhone?
     
  20. Dog with a Blog

    The Flammable Man Prestigious

    The isn’t who is the worst company!! It’s who makes the worst pizza.
     
  21. riotspray

    Trusted

    Pizza sucks too.
     
    angrycandy likes this.
  22. oncenowagain

    to fall asleep I need white noise to distract me Supporter

     
  23. oncenowagain

    to fall asleep I need white noise to distract me Supporter

    Shit, it’s at 11 now.
     
  24. supernovagirl

    Poetic and noble land mermaid

    I mean people can vote for whatever reason they want but it’s not how *i* vote. I don’t think I’ve even bought papa Johns since everything with the owner (like someone else said, it’s weirdly expensive) but I can recognize that I did like it when I did get it haha

    Also they used to give away free pizzas at rays games so I’ve eaten a lotttt of free ones over the years lol which is the best way to treat a shitty company honestly
     
    oncenowagain and Your Milkshake like this.
  25. Anthony_

    A Dork Prestigious

    I wouldn't eat at Papa John's even if the owner was Jesus Christ himself. Their pizza sucks. The absolute worst sauce of any chain by far, and they put way too much of it on there. The former owner being a racist prick is just even more reason to stay away. And even though he isn't the owner anymore, I mean, his name is still on the company and he's definitely still getting some form of comp from them in some capacity.

    Their one advantage was the garlic butter dipping sauce, but now every chain serves it so you don't even need to go there for that anymore. Screw 'em.
     
    Your Milkshake and Ken like this.