Video Games Video Game • Page 1179

Discussion in 'Entertainment Forum' started by Henry, Aug 23, 2018.

  1. Anthony_

    A (Cancelled) Dork Prestigious

    It's like $3 right now on PSN, idk if it's that cheap everywhere else but if so it's worth getting at that price easily
     
    Dirty Sanchez and aspeedomodel like this.
  2. aspeedomodel

    Cautiously pessimistic Prestigious

    I bought it on Black Friday for like $10 and haven't touched it haha. Story of my life.
     
    Anthony_ and Dirty Sanchez like this.
  3. Dirty Sanchez likes this.
  4. Jake W

    oh my god, I'm back on my bullshit

    Didn't know that division 2 is a rogue
     
    Dirty Sanchez likes this.
  5. Dirty Sanchez

    Prestigious Prestigious

    Jake W likes this.
  6. Anthony_

    A (Cancelled) Dork Prestigious

  7. I need to buy it and get ps plus first, which is slightly possible
     
    Dirty Sanchez and Anthony_ like this.
  8. Anthony_

    A (Cancelled) Dork Prestigious

    do it coward
     
    Dirty Sanchez likes this.
  9. Your Milkshake

    Prestigious Prestigious

    cool this is now a hideo kojima name
     
  10. Cmoney86

    Trusted

    they dropped the price of the division so they could inflate the fan base cuz of the upcoming dlc and hope a lot of people who just bought the game will drop $30 on the dlc that brings the game back to new york
     
  11. Hmmmmm idk just popped P4G after a week of not playing
     
  12. grimis16

    Regular Supporter

    Nah, that shitty controller is too small and always strains my hands. I always love how Nintendo has a new controller for almost every console. Mostly innovative and comfortable. PS just stays pat and changes nothing substantial. Of course Xbox is the same now too, just more comfortable.
     
  13. Fucking Dustin

    Mega Guillotine we're voting for you Prestigious

    Joycons are pretty uncomfortable IMO although I like the innovation. Xbox One has the best base controller. I need a switch pro controller
     
    The Lucky Moose, grimis16 and Joe4th like this.
  14. Jake W

    oh my god, I'm back on my bullshit

    Switch pro Controller >
     
  15. Vase Full Of Rocks

    Trusted

    Honestly? I think almost all controllers are uncomfortable...
     
  16. flask

    Trusted

    I feel like i haven't used a controller and thought "damn this sucks I really hate using this" since like the OG duke xbox controller lol. Hand me literally any controller and i'll use it.
     
  17. grimis16

    Regular Supporter

    yeah the joycons are incredibly uncomfortable for an adult. I bought a pro controller immediately after trying out the joycons.
     
  18. Your Milkshake

    Prestigious Prestigious

    we need to talk about the switch nunchucks
     
  19. Switch Pro Controller is GOAT and will never be topped
     
    zigbigwig and Anthony_ like this.
  20. I hold it even when im not playing anything
     
    SteveLikesMusic, zigbigwig and Matt like this.
  21. Your Milkshake

    Prestigious Prestigious

    I dont believe it could be better than the controller that it rips off
     
  22. Your Milkshake

    Prestigious Prestigious

    it looks like a chinese copy like mad catz or something

    I need to go hold one in my hand
     
  23. what controller does it rip off?
     
  24. Your Milkshake

    Prestigious Prestigious

    ??

    upload_2020-2-14_19-5-48.jpeg
     
  25. I just held them both back to back and pro controller is supremely better.


    The big difference is where your middle fingers go when you hold the controller, the xbone controller is too bulky in that area, the pro controller design is thinner and much more comfortable for that area.


    Also does anyone care if something is a 'rip off' if the rip off is made better?
     
    Vase Full Of Rocks likes this.