Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

The 1975 / Wolf Alice / The Japanese House Tour • Page 3

Discussion in 'Tour Forum' started by kidinthebushes, Apr 6, 2016.

  1. Delysid

    Regular

    Show last night was awesome! That was the biggest show I've been to and from the sound of the experience of waiting in line for GA I'm not disappointed about having seats even though I was a little initially. I was happy when the screens came on and you could see everything. That light show looked incredibly expensive hahah
     
  2. manoverboard365

    Trusted

    I should also add that even though the show was amazing, I'll probably never go to a 1975 show again. Especially by myself. I'm just wayyyyy to old for that crowd haha.
     
  3. DrAlanGrant

    Texas Forever

    Am I crazy or did they say they'd be back in the fall?
     
  4. Jusscali

    Vengeance Prestigious

    In Lowell now. Tjh isn't that bad. I'm disappointed with the set lists posted for 1975 though.
     
  5. heaththehorizon

    Regular

    They said on stage in Philly that we'd see them in the fall.
     
  6. Jusscali

    Vengeance Prestigious

    It was just okay. They seemed off to me.
     
  7. quietwords

    RIP EmoPunkKid28: 2002-2016 Prestigious

    Heard they didn't play robbers last night. Weird
     
    Jusscali likes this.
  8. Jusscali

    Vengeance Prestigious

    They didn't. I was pissed.
     
  9. Smittzerland

    First time long time (FKA musicfan9795) Prestigious

    Yeah, they cut Robbers last night. Good show though.
     
  10. smowashere

    Trusted

    Saw this last night. All three bands were fantastic, and I am still stunned by The 1975's production value. DAMN, was "If I Believe You" something incredible to watch and hear!
     
  11. Ferrari333SP

    Trusted Supporter

    Going to their last tourstop tomorrow night in St. Paul! Stoked!
     
  12. Ferrari333SP

    Trusted Supporter

    They're really trying to conquer America with all this US touring
     
  13. GrantCloud

    cool shit Prestigious

    tomorrow is gonna be real good.
     
  14. GrantCloud

    cool shit Prestigious

    anyone who has been to this tour have a general idea of set times and what not? im wondering as im taking a friend but they work until 9, but the venue says doors are at 8. im assuming the opener starts at 8:30?
     
  15. Smittzerland

    First time long time (FKA musicfan9795) Prestigious

    My show had doors at 6. The Japanese House started at 7, Wolf Alice around 7:40ish, The 1975 around 8:35 (started five minutes later than they should have, resulting in Robbers getting cut).
     
  16. manoverboard365

    Trusted

    The brooklyn show japanese house was at 8, Wolf Alice at 840, 1975 at 930.
     
  17. GrantCloud

    cool shit Prestigious

    venue has 8 pm on the website but the 1975 website has 7 pm, so that is kind of confusing. i feel like it might be doors at 7 and music at 8?
     
  18. Smittzerland

    First time long time (FKA musicfan9795) Prestigious

    Probably
     
  19. Ferrari333SP

    Trusted Supporter

    I'll probably get there around 6pm in any case
     
  20. SPine

    Trusted

    Went to Columbus pretty sure it was 9:30 when The 1975 came on. It was a 8 pm start though
     
  21. Daniel182

    Let's hold our breath until we disappear

    Milwaukee tonight was 7:30 start and The 1975 on at 9:00.
     
  22. SPine

    Trusted

    Actually now that I think of it this was how Columbus was too
     
  23. Ferrari333SP

    Trusted Supporter

    So yeah, show tonight was amazing
     
  24. FantasticCams

    Newbie

    Agreed. Great all around. Really wasn't a fan of TJH or Wolf Alice live, even though I really enjoy their recordings. And as others have said, they gave a full confirmation that they'll be back in the fall.
     
  25. Ferrari333SP

    Trusted Supporter


    With the openers, I think that had more to do with the shitty acoustics of Roy Wilkens, than their live performances in general. The Japanese House was great, when you could hear her guitar combined with the other instruments.
     
    FantasticCams likes this.