The 1975 - Notes on a Conditional Form (Feb 21, 2020) Album • Page 97

Discussion in 'Music Forum' started by Matt Chylak, Nov 26, 2018.

  1. jordalsh

    jordalsh.wordpress.com Prestigious

    robot makes me laugh but i thought it was supposed to
     
  2. Aregala

    Blistering Guitar Lead

    the way siri says the phrase "said the MAN" with the accent on "MAN" makes me laugh every time
     
  3. SpyKi

    This Charming Man Supporter

    It's so good.
     
    nohandstoholdonto likes this.
  4. sawhney[rusted]2

    I'll write you into all of my songs Supporter

    It’s definitely supposed to, it’s darkly comedic
     
    nohandstoholdonto likes this.
  5. ramres

    Next Show: The 1975 -- 11/16

    Preorder and tour news Friday

     
  6. AVanMill17

    Regular


    Probs too early to hope for a track listing right?
     
  7. Kyle Max

    Trusted Prestigious

    Fingers crossed for a surprise drop. Maybe studio Jesus Christ 2005
     
    nohandstoholdonto likes this.
  8. Aregala

    Blistering Guitar Lead

    I bet they're playing some holiday shows in the states

    hoping for another track would be lit prob too soon tho
     
    nohandstoholdonto likes this.
  9. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

     
  10. jordalsh

    jordalsh.wordpress.com Prestigious

    oh i get paid friday perfect
     
  11. sawhney[rusted]2

    I'll write you into all of my songs Supporter

    I'm just curious about the packaging and sustainability
     
  12. ramres

    Next Show: The 1975 -- 11/16

    Looked back at ABIIOR and the tracklist was released about 2.5 months before. :shrug:
     
    AVanMill17 likes this.
  13. AVanMill17

    Regular

    Yeah I'm assuming no track list because they're not even close to done with the album according to interviews. Would be a really nice surprise though!
     
    ramres likes this.
  14. AVanMill17

    Regular

    Does @Jason Tate know sumthin sumthin bout this we aren't privy to? :eyeglass:
     
  15. thenewmatthewperry

    Trusted Prestigious

     
  16. Jusscali

    If that’s how you feel Prestigious

    A countdown!
     
  17. sawhney[rusted]2

    I'll write you into all of my songs Supporter

  18. Kyle Max

    Trusted Prestigious

    I feel like any time a music publication teases something huge it’s usually just an article and not a song haha
     
  19. RyanRyan Sep 11, 2019
    (Last edited: Sep 11, 2019)
    RyanRyan

    faint metronome on my left side

    Unless they’re premiering a song there. Figure it’d be too soon though. It’s definitely gonna be an article haha. Maybe it’s going to name a few songs and speak about them.
     
  20. Kyle Max

    Trusted Prestigious

    As much I’d love a song, it’s not their thing to just drop songs with zero promo on social media.
     
  21. RyanRyan Sep 11, 2019
    (Last edited: Sep 12, 2019)
    RyanRyan

    faint metronome on my left side

    Ha yeah there’s no countdown in sight rn so it’s 100% an article.

    Yep.
     
  22. bodkins

    Trusted Supporter

  23. Jusscali

    If that’s how you feel Prestigious

    We’ve heard this story before...still waiting for an American radio hit...
     
  24. Kyle Max

    Trusted Prestigious

    Um, the biggest take away from this is Phoebe Bridgers possibly being on Notes.
     
    TylerDrumming, mad, JBoch and 11 others like this.
  25. Lenin

    Regular

    Surely if it was gonna happen by now it would've happened? Maybe they've peaked in terms of popularity.