South Park (Comedy Central) TV Show • Page 22

Discussion in 'Entertainment Forum' started by tdlyon, Mar 31, 2016.

  1. domotime2

    It's an Albany Expression Prestigious

    the scoots was GREAT. finally. I've been waiting for a true great episode for the year. Manbearpig returns was good too for the obvious al gore reasons.
     
  2. JaytotheGee

    Trusted Prestigious

    This whole season has been really good imo
     
    The Lucky Moose likes this.
  3. Serh

    @TiredOfSeth Prestigious

    First two or three episodes were at least kind of bad imo
     
    domotime2 and Mister Lyrical like this.
  4. David87

    Trusted Prestigious

    PRetty cool to see them kinda sorta issue a mea culpa on climate change
     
  5. domotime2

    It's an Albany Expression Prestigious

    I thought the school shooting gag was great...but agreed. Thought it was below average south park. But scoots was a good comeback...and I do find myself saying tegrity a lot now (damnit)
     
  6. Henry

    Moderator Moderator

    Last episode was fantastic. Felt like a return to form. Loved the ALleGOREy
     
    SteveLikesMusic and Davjs like this.
  7. domotime2

    It's an Albany Expression Prestigious

    "Just plain rice?" Not the best episode but a very very funny last line haha
     
    Davjs likes this.
  8. bradsonemanband

    Brad Frequencies Prestigious

    The Scoots KILLLLLED me
     
  9. Davjs

    Trusted

    Was introducing someone to South Park and played some favorites: the framing the kid in pre school for burning their teacher, Jimmy and Timmy joining the Crips and making the boy band Finger Bang.

    Man this series has like 50 classic Eps. So hard to pick favorites
     
    thesollopsist likes this.
  10. Serh

    @TiredOfSeth Prestigious

  11. Davjs

    Trusted



    Was about to post this video that says almost the same thing. A good listen.
     
  12. Davjs

    Trusted

    So glad we got more PC babies! Loved that they dressed them like the Muppet Babies. I would say this last one is tied with Tegridy Farms for best of the season.
     
  13. Henry

    Moderator Moderator

    That episode was really really unfunny
     
  14. SteveLikesMusic

    approx. 3rd coolest Steve on here Supporter

    Yea, not a fan of that one.
     
  15. Davjs

    Trusted

    ¯\_(ツ)_/¯
     
  16. Serh

    @TiredOfSeth Prestigious

    Yeah this was ok at best, which is disappointing because they were on a roll the past several episodes
     
  17. Davjs

    Trusted

    I dunno, the anxiety, phone issues and PC babies were all funny. I loved the PC babies just roaming around town disrupting everything and somehow end up in a studio recording a hit song lol.
     
    The Lucky Moose and domotime2 like this.
  18. domotime2

    It's an Albany Expression Prestigious

    damn i thought this was hysterical! Cartman was on fire in this one. "I know what youre thinking, fuck kyle". And the whole PC babies stuff was fantastic. Just a lot of quick one liners here too.

    I think this scoots and 1st part of man-bear big are the top 3 for the season.
     
    Davjs likes this.
  19. domotime2

    It's an Albany Expression Prestigious

    Oh wow.... I loved the hell out of this episode. Definitely my favorite of the season. The songs, the bezos character, the constant reference to the fucking bike parade lol, and Jeff in a box.

    Very very funny
     
    Davjs likes this.
  20. Davjs

    Trusted

    Another 2 parter!
     
  21. Blimp City Hero

    Gritty reboot of the hit blimpcityhero series. Prestigious

    Bezos cracked me up pretty well. When someone pointed out it's likely a nod to an old Star Trek episode "Menagerie," which had bald, telepathic aliens putting humans in cages and dispassionately manipulating them.