Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

Silk Sonic (Bruno Mars x Anderson .Paak) - An Evening With Silk Sonic (2022) Album

Discussion in 'Music Forum' started by irthesteve, Feb 25, 2021.

  1. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

     
  2. flask

    Trusted Supporter

    Funky
     
    beachdude likes this.
  3. beachdude

    I'm not brave Prestigious

    Fuck yes
     
  4. mattfreaksmeout

    Trusted Supporter

    This is gonna be so wild, I can't wait
     
    beachdude likes this.
  5. BenSmith94

    Regular

    I'm all in, yes lawwwd
     
    mattfreaksmeout and beachdude like this.
  6. Serh

    @TiredOfSeth Prestigious

    god damn
     
  7. JRGComedy

    Trusted Supporter

    Ho-lee shit
     
  8. PauLo

    43% Burnt

    Not a collab I would have expected, but I’m intrigued. Only ever really dug one or two Bruno Mars tracks, though.
     
    Leftandleaving likes this.
  9. PauLo

    43% Burnt

    “Special guest host Bootsy Collins” though!
     
  10. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    Whoa whoa whoa, you should check out or revisit 24k Magic, the whole album is pretty damn solid
     
    sawhney[rusted]2 and beachdude like this.
  11. LuigiPeppercorn

    OldJersey doesn't know that I found his LinkedIn Prestigious

    Yeah this will slap
     
    beachdude likes this.
  12. tdlyon

    Pawnee Forever Supporter

    Paak about to fully become a household name, let's fucking go
     
  13. PauLo Feb 26, 2021
    (Last edited: Feb 26, 2021)
    PauLo

    43% Burnt

    I was very much put off him because of that "just the way you are" song when it came out haha. Although Uptown Funk is possibly the funkiest song to be released in the past 10 years and the other song of his I like is one that sounds like early 90's new jack swing. I've been meaning to listen to his last album for a little while.
     
  14. tdlyon

    Pawnee Forever Supporter

    I didn't really like Bruno Mars' first album outside of one or two songs but I've really liked the following ones
     
  15. beachdude

    I'm not brave Prestigious

    That new jack swing sounding song you’re talking about is off of 24K Magic haha. Definitely think you’ll enjoy the whole album!
     
  16. PauLo

    43% Burnt

    Guess i'll be listening to that later, then!
     
    irthesteve and beachdude like this.
  17. bradsonemanband

    Prestigious Supporter

    Mmm this will be good
     
    beachdude likes this.
  18. OotyPa

    fall away

    So here for it.
     
    beachdude likes this.
  19. Cameron

    FKA nowFace Prestigious

    Sure let’s do it
     
  20. phaynes12

    playing in the band Prestigious

    wowwwww

    also yes i want this

     
  21. cherrywaves

    Trusted

    Man idk I think some of Bruno Mars’ early singles are absolutely terrible but the 24k Magic era stuff is good. Definitely excited to hear this.
     
  22. Scarecrow Boat

    Regular

    I’m all in! I’m happy Paak will be getting more exposure from this.
     
    beachdude likes this.
  23. phaynes12

    playing in the band Prestigious

    i didn’t see the previous tweet. was more sharing for the drumming comment.
     
    cherrywaves likes this.
  24. beachdude

    I'm not brave Prestigious

    I don’t totally hate Bruno’s early singles like a lot of people seem to (although they were definitely overplayed), but his music definitely improved A LOT as he went along. I think a lot of that was him fully embracing more of the influences that inspired him to make music originally, and not trying as much to please every type of pop fan. I think he has more of a distinct sound now.
     
    DaveyA89, danielm123 and cherrywaves like this.
  25. cherrywaves

    Trusted

    I actually had no clue that he was a really good drummer too so that’s really cool