Share your Snapchat • Page 2

Discussion in 'General Forum' started by JulieLynn, Mar 31, 2016.

  1. JulieLynn

    I have no time for your shit Prestigious

    2 pages! Yay for my first thread!
     
  2. JulieLynn

    I have no time for your shit Prestigious

    If I still had my cat, we would be in the same club!
     
    Jason Tate likes this.
  3. chris

    Trusted Supporter

    propercrks - prepare to be underwhelmed
    (pls add me though)
     
  4. Slangster

    Won "Best Hog" at the Hog Shit Snarfing Contest Supporter

    rakohn22

    I probably average one actually good snap a month, so
     
  5. Trent Gill

    trentgill.ca Supporter

    This new forum no longer shows my age, but my Snapchat will: trntag. I once had a good story about a backyard fire getting out of hand set to an old All Time Low album. I probably peaked early.
     
  6. Iago

    coming apart at the seams

    todayalive

    Gonna go and add everyone later.
     
  7. Cornerb0y

    Load"*",8,1

    For cats and video games, follow me: Cornerb0y (zero in b0y)
     
  8. Arry

    it was all a dream Supporter

    arrytron

    I'll add you back!
     
  9. Whatjuliansaid

    News on once the clouds are gone. Prestigious

    When Windows gets snapchat again I'll share mine...
     
  10. ChaseTx

    Nuke the site from orbit. The only way to be sure Prestigious

    Mine is agiantgrizzly and I've posted 2 snaps

    Same username on Instagram which I use much more often
     
  11. chris

    Trusted Supporter

    gonna go through and add y'all
     
  12. JulieLynn

    I have no time for your shit Prestigious

    Anyone one else? This has been super fun so far!
     
  13. theagentcoma

    nobody look Supporter

    Mine is literally my username. It's mostly snaps of my dog and other stuff:

    theagentcoma

    I'll add peeps as soon as I'm done with this high profile Magic the Gathering tournament I'm competing in, obviously
     
  14. Richter915

    Trusted Prestigious

    Richter915
     
  15. Eric

    Regular

    ejfritz

    I don't post too often, just enjoy watching other people's stories.
     
  16. JulieLynn

    I have no time for your shit Prestigious

    Got another friend on Snapchat! this has made me be more active on my snapchat and I've had so much fun with it!
     
  17. Why Bother?

    Still bothering.

    rockteich

    But I suck at Snapchat.
     
  18. Jakobindeed

    My Whole Life is Thunder Supporter

    jacobloder it's just videos of shows and pictures of my cat but he's cute so ¯\_(ツ)_/¯
     
    JulieLynn likes this.
  19. AelNire

    @RiotGrlErin Prestigious

    I always end up not posting SC's where I'm talking because I sound like an idiot but I went for it and posted one today. I sound really unintelligent lol
     
  20. Mine is fatally_yoursx I could use the friends ! aha.
     
  21. Viva Sonata

    gooberplex.tumblr.com Prestigious

    Gooberplex
     
  22. AelNire

    @RiotGrlErin Prestigious

    It won't let me add you for some reason?
     
  23. Th
    That's odd, try again. This has happened before, what's yours again ? I'll try to add you !
     
  24. AelNire

    @RiotGrlErin Prestigious

    erinlei8
     
  25. AelNire likes this.