Recently Listened To... • Page 3

Discussion in 'Music Forum' started by Melody Bot, Mar 13, 2015.

  1. Sophos

    Regular

    yeah plus its like the best skramz record ive heard this decade besides the lack long after


    also you me and the volence is still a fucking ripper. i have both on vinyl!
     
  2. angel paste

    grey hairs, get out of me zoots! Prestigious

    don't know how I felt about that P.O.S. song but it's hard to know how you feel about a 9 minute song after you listen to it once. That Kathleen Hanna feature tho
     
  3. duritzfan13

    all we have is time

    Anyone into Day Wave? New EP is fantastic. Cannot wait for a full length..
     
    Jason Tate likes this.
  4. troyplaysbass

    reunion tour Supporter

    Rilo Kiley - The Execution of All Things

    Everything Jenny Lewis does on this record is fantastic. Blake's songs are the only thing keeps me from calling it perfect. I just can't get into his voice, which has always bummed me out because he's one of my favorite guitar players, and we share a last name.
     
  5. cshadows2887

    Hailey, It Happens @haileyithappens Supporter

    I really liked it, actually. Feels like just the right length. They got the fire back just enough for those songs.
     
  6. SpyKi

    This Charming Man Supporter

    I always cut his songs from their albums.
     
  7. Sophos

    Regular

    thug entrancer - arcology
     
  8. nfdv2

    Trusted Prestigious

    the freaking hotelier stream
     
  9. Aaron Mook

    "We're Gonna Live Forever" out 2/28 Moderator

    So I've basically been listening to untitled/unmastered and Tame Impala exclusively for the past four days
     
  10. GettingSodas

    Chorus.fm Resident Soda Expert Prestigious

    Listened to a lot of Death From Above 1979 today
     
    kidwithhelmet likes this.
  11. Wall Of Arms

    LIGHTEN UP, BUTTERCUP Prestigious

    Gone back down Chapel Club alley after posting about them in the Rec thread.
     
  12. troyplaysbass

    reunion tour Supporter

    On a Regina Spektor kick today because, oddly enough, "Samson" was on the pre-set playlist for The Wonder Years on Sunday. Soviet Kitsch and Begin To Hope are both stellar albums.
     
    kidwithhelmet likes this.
  13. can't stop listening to the new Into It. Over It. today. only thing that's ripped me from The 1975 for a decent amount of time.
     
    Jacob Tender likes this.
  14. FTank

    Trusted Prestigious

    Finally getting around to The 1975's EPs. After that, it's on to Painkillers.
     
  15. Aaron Mook

    "We're Gonna Live Forever" out 2/28 Moderator

    Painkillers is amazing.
     
  16. AndrewSoup

    It's A Secret To Everyone Prestigious

    listening to Channel ORANGE and i just remembered i haven't listened to Frank Ocean's earlier shit, Nostalgia ULTRA, i'm not sure if he had any other solo work. I just need more Frank in my life
     
  17. Timmiluvs

    I play video games fast -- @Timmiluvs Prestigious

    Listen to Nostalgia, Ultra ASAP. It has some amazing material on it.
     
  18. AndrewSoup

    It's A Secret To Everyone Prestigious

    using Spotify, i was halfway through Stankonia before my dumb ass realized i was listening to the clean version
     
  19. AndrewSoup

    It's A Secret To Everyone Prestigious

    lol, i didn't scroll enough to see that the explicit version was right below....
    and goddamn B.O.B. is still a fuckin jammer
     
  20. Aaron Mook

    "We're Gonna Live Forever" out 2/28 Moderator

    I'm listening to Citizen Cope because my cousin copped my fiance and I free tickets to his Pittsburgh show haha

    Also, Father John Misty is still amazing (in case anyone was wondering)
     
  21. FTank

    Trusted Prestigious

    Really enjoy the new Parachute album. Those guys are awesome at crafting good pop songs.
     
  22. Aaron Mook

    "We're Gonna Live Forever" out 2/28 Moderator

    I'm always harping because he's one of my favorite artists (and avatar), but today's weather is perfect for Another One:

     
  23. PyramidPostcard

    avocado squirrel rides again Prestigious

    Currently listening to Mariah's Utakata No Hibi. Very unique japanese art pop from the 80s.

    Here's the p4k review of it that caused me to discover the album: Mariah: Utakata no Hibi
     
  24. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

    I'm listening to the new Hesitation Wounds album and it's goddamn brutal yo