Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

NFL Gameday Week 16 • Page 8

Discussion in 'Sports Forum' started by Max_123, Dec 21, 2016.

  1. Whatjuliansaid

    News on once the clouds are gone. Prestigious

    Hope he loses
     
  2. BirdPerson

    fuck tammy! Prestigious

    I honestly don't even know how to feel. He's not a good coach, but this would be yet another HC on the woodpile. More rebuilding, more uncertainty, etc
     
  3. Whatjuliansaid

    News on once the clouds are gone. Prestigious

    The reason I hate him is less related to coaching and more with what we talk about in the other thread
     
  4. BirdPerson

    fuck tammy! Prestigious

    I hardly ever go in the other thread. I know he's a Trump guy. Based on that I suspect his favorite musician is Bon Jovi.
     
  5. xbrokendownx

    Lets Go. Prestigious

    don't worry, I know that feel
     
  6. chcougar1

    Trusted

    Lockett :(
     
  7. a nice person

    Trusted Prestigious

    Seattle needs that 2nd seed for any chance to make it to the Super Bowl
     
  8. CarpetElf

    point gawd Prestigious

    Nah, Seattle and Green Bay in the first round. Let's do it.
     
  9. xbrokendownx

    Lets Go. Prestigious



    >Billz
     
    GrantCloud and CarpetElf like this.
  10. CarpetElf

    point gawd Prestigious

    Throwback to that guy who said Miami may draft Fournette because they aren't believers in Ajayi.
     
  11. ClarettsGreyGoose

    I wish I had changed my user name... Prestigious

    I picked up Lockett instead of Thielen. My fantasy football team loses just like the Bills
     
  12. Max_123

    Nope. Prestigious

    Oh shit Carr
     
  13. sleepy

    pale earnhardt jr.

    Thank you New Orleans lol.
     
  14. CarpetElf

    point gawd Prestigious

    God dammit Anthony.
     
  15. tkamB

    God of Wine Prestigious

    Think Carr just broke his ankle
     
  16. Joe4th

    Memories are nice, but that's all they are. Prestigious

    That Carr injury is a huge bummer, damn
     
  17. dallasc

    Trusted

    Not a good day for stud young QBs
     
  18. sleepy

    pale earnhardt jr.

    I missed most of the afternoon games (till now), I left right as they showed Mariota got hurt, Carr got hurt too? Both (Marcus & Carr) ankles?
     
  19. dallasc

    Trusted

    Marcus fractured fibula, Carr looks like an ankle
     
  20. sleepy

    pale earnhardt jr.

    Fibula? Damn.
    I snapped my femur when I was younger, was in a body cast for awhile.

    Shame cus I like watching them both.
     
  21. dallasc

    Trusted

     
  22. CarpetElf

    point gawd Prestigious

    Mariota and Carr going down is the worst.
     
  23. Max_123

    Nope. Prestigious

    McGloin and Savage playoff game is sick
     
  24. Joe4th

    Memories are nice, but that's all they are. Prestigious

    Bust out Connor Cook make it happen
     
  25. Max_123

    Nope. Prestigious

    Almost lost McGloin to an ACL there too lol