Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

NFL Gameday Week 14 • Page 23

Discussion in 'Sports Forum' started by Max_123, Dec 9, 2020.

  1. xbrokendownx

    Lets Go. Prestigious

    holy shit dude just tore his ACL who is QB Now?!
     
    Brent likes this.
  2. Sean Murphy

    this is me now Supporter

    good lord
     
    GrantCloud likes this.
  3. tkamB

    God of Wine Prestigious

    Ravens really going to lose this game bc their QB had to poop?
     
  4. williek311

    @wearthicksocks Prestigious

    Damn Lamar coming in for this 4th down an run is going to kill me
     
  5. Fuego

    Regular

    Sam Koch at QB to end the playoff hopes?
     
  6. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

    this game is fucking wild
     
    Brent likes this.
  7. Brent

    Destroy What You Create Prestigious

    That was a long bathroom break.
     
  8. preppyak

    K.O. Rocks! Prestigious

    hahahahahahahahahahahahahaha
     
  9. Brent

    Destroy What You Create Prestigious

  10. xbrokendownx

    Lets Go. Prestigious

    WHAT WAS THAT DEFENSE!!!
     
    Brent likes this.
  11. tkamB

    God of Wine Prestigious

    Hero lol
     
  12. preppyak

    K.O. Rocks! Prestigious

    Call that play the "brown scramble"
     
  13. Sean Murphy

    this is me now Supporter

    W O W LOL
     
  14. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

    LOL BROWNS SADNESS FACTORY
     
  15. DooDooBird

    Trusted

    lol. So Lamar just gets done wiping his ass and that happens.
     
  16. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

     
    DrAlanGrant likes this.
  17. preppyak

    K.O. Rocks! Prestigious

    Sendejo just murdered himself
     
  18. Fuego

    Regular

    Way too much time left. Ravens defense doesn't have a stop in them at this point
     
  19. Brent

    Destroy What You Create Prestigious

    OMG
     
  20. Sean Murphy

    this is me now Supporter

    Bakers gonna come out and immediately throw a pick aint he
     
  21. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

    Back breaking Mayfield turnover in 5...4...3....
     
    Sean Murphy likes this.
  22. preppyak

    K.O. Rocks! Prestigious

    We've done it, people

     
    Brent likes this.
  23. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

     
    preppyak and Brent like this.
  24. Brent

    Destroy What You Create Prestigious

    DP and the Danettes are the best 3 hours on radio.
     
  25. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator