NFL Gameday Week 1 • Page 76

Discussion in 'Sports Forum' started by Max_123, Sep 4, 2018.

  1. williek311

    @wearthicksocks Prestigious

    Their home unis will be the yellow and blue with the yellow horns.
     
  2. Fucking Dustin

    YoucantseeCaliforniawithoutMarlonBrandoseyes Supporter

    Jason Witten isn't very good at commentary
     
    PeacefulOrca likes this.
  3. PeacefulOrca

    Trusted

    None of them are, it's not gonna be good
     
    Fucking Dustin likes this.
  4. Fucking Dustin

    YoucantseeCaliforniawithoutMarlonBrandoseyes Supporter

    He sounds out of breath the whole time haha
     
    waking season likes this.
  5. PeacefulOrca

    Trusted

    Cooks is v.smart
     
  6. St. Nate

    Dark Mode? Never Heard of It... Prestigious

    Rams helmets should have real horns on them.

    Vikings too
     
    PeacefulOrca, waking season and zmtr like this.
  7. waking season

    Trusted Prestigious

    I miss Brandin Cooks
     
  8. PeacefulOrca

    Trusted

    Goff r dumb
     
  9. waking season

    Trusted Prestigious

    The Jets should have little turbines
     
  10. PeacefulOrca

    Trusted

    Why not wings?
     
  11. PeacefulOrca

    Trusted

    The raiders are really gonna win lol grudenball baby
     
  12. Drew Beringer

    @drewberinger Moderator

    lol we were all so ready to roast Gruden tonight
     
  13. waking season

    Trusted Prestigious

    Both! The thought of having little jets attached to helmets is cracking me up for some reason. Guys just zooming around on the field haha
     
  14. slowheart

    Ball Don't Lie

    mmmmmm
     
  15. Fucking Dustin

    YoucantseeCaliforniawithoutMarlonBrandoseyes Supporter

    I don't care I'll still roast him

    His face makes me sad
     
    Dinosaurs Dish likes this.
  16. Dinosaurs Dish

    Trusted

    I’ll still roast Gruden. He’s an annoying nerd.
     
    Fucking Dustin likes this.
  17. waking season

    Trusted Prestigious

    I love Gruden
     
  18. xkj1985x

    Death Row Dawgs Prestigious

    Gonna need Sean McDonough to knock it off with his Mauro Ranallo bullshit.
     
  19. Donnie Ruth

    Trusted Supporter

    Jon Gruden looks like your shitty manager at Burger King who won’t ever let you eat the leftover whoppers, but then eats a triple whopper and large coke every day.
     
    Fucking Dustin likes this.
  20. slowheart

    Ball Don't Lie

    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKK
     
  21. waking season

    Trusted Prestigious

    I refuse to believe Mark Davis is a real person
     
    jjnunn118 likes this.
  22. Night Channels

    Samchise

    It was a designed play.

    Jeremy Bates called some real head-scratchers. The boot wheel throwback on the first play of the game with a rookie QB is super ballsy and it absolutely did not work. He scripts everything and probably thought he could pull a fast one on Detroit and get a huge play to start it off.

    The 3rd and 1 counter toss to Robby Anderson is one of the dumbest playcalls I've ever seen. Way too cute there.
     
  23. Night Channels

    Samchise

    xkj1985x likes this.
  24. Night Channels Sep 10, 2018
    (Last edited: Sep 10, 2018)
    Night Channels

    Samchise

    He really is a good though.

    I hate the narrative that's on Twitter that he isn't a good player. He was one of the best linebackers in the NFL during the final quarter of the 2017 season.

    Things definitely started to click for him last year. He gets the shit blocked out of him sometimes but he makes a lot of plays in space. I think he had 13 tackles, 2 INTs (1 TD), 2 PBUs, and a few pressures tonight. Lee is an ascending talent.
     
    Max_123 and Randall Mentzos like this.
  25. Night Channels

    Samchise

    Thank the Football Gods that Quincy Enunwa is back.
     
    Max_123 and CarpetElf like this.