NFL Gameday: Superbowl LIII

Discussion in 'Sports Forum' started by Max_123, Jan 22, 2019.

  1. Max_123 Jan 22, 2019
    (Last edited: Jan 22, 2019)
    Max_123

    Nope. Prestigious

    Go Rams

    Thanks @Swoos for putting together
    - Who wins the game?
    - Over/Under 58 points
    - Will there be a ST/defensive TD?
    - Successful 2-pt conversion (Y/N)
    - TD overturned by replay (Y/N)
    - Coin toss (heads or tails)
    - Over/Under length of National Anthem: 1 min 45 sec
    - Outkast Halftime Reunion (Y/N)
    - Color of the gatorade poured on winning coach
    - Fan running on field during game (Y/N)


    BONUS:
    Who will be Super Bowl MVP (pick one player from each team)
     
  2. CarpetElf

    it tastes bad Prestigious

    delete this thread
     
  3. Fucking Dustin

    In this house I am god Supporter

    Go Saints
     
  4. Fucking Dustin

    In this house I am god Supporter

    Shit
     
  5. xbrokendownx

    Lets Go. Prestigious

    it me,,,,

    lifetime LA Rams fan
     
    Larry David and Max_123 like this.
  6. Owlex

    free snewt Prestigious

    Fuck this shit
     
    Max_123 and Randall Mentzos like this.
  7. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    GrantCloud and CarpetElf like this.
  8. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

  9. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    whatever though I'd still take the Rams over the motherfucking Patriots. I'm still pissed that they beat Kurt Warner in 2002.
     
    Joe4th and Owlex like this.
  10. Full Effect Ed

    ...In F*cking Full Effect Prestigious

    Football season ended Sunday night for me :(
     
  11. whitenblue88

    The rivalry is back on

    I’d be ok with the Patriots winning if and only if it meant that Tom Brady retires after this season and rides off into the sunset
     
  12. JulieLynn

    Colors Change For No Good Reason Supporter

    [​IMG]
     
  13. JulieLynn

    Colors Change For No Good Reason Supporter

    I would be totally ok with this.
     
  14. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    Nah, fuck that. I want the Rams to beat him 62-7 so he retires out of shame like the Jags did to Dan Marino.

    The dude only has 5 fingers on one hand he does not need enough rings for two hands
     
    Max_123, dotKev and whitenblue88 like this.
  15. Fucking Dustin

    In this house I am god Supporter

    I think I'm even more afraid of a Tom Brady that has time to do commercials
     
  16. Owlex

    free snewt Prestigious

    Lmao
     
    Fucking Dustin likes this.
  17. JulieLynn

    Colors Change For No Good Reason Supporter

    Tell us how you really feel. :crylaugh:

    62-7. Interesting.
     
  18. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    I don't have any problem with Pats FANS in here. You and @EntryLevelDave are alright. But I can guarantee you, you will hear me shit talk your team until Brady finally goes away hahaha
     
    JulieLynn likes this.
  19. JulieLynn

    Colors Change For No Good Reason Supporter

    I wish everyone who hated the Pats felt this way.
     
    Randall Mentzos likes this.
  20. Fucking Dustin

    In this house I am god Supporter

    Go Marcus Smart
     
    GrantCloud and Joe4th like this.
  21. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    This is the most correct take.
     
    Fucking Dustin likes this.
  22. Owlex

    free snewt Prestigious

    GrantCloud, Joe4th and Fucking Dustin like this.
  23. Sean Murphy

    Trusted Supporter

    rooting for a shootout high scoring game and something star wars episode 9 related in the commercials
     
  24. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    And I will continue to shit talk the Jags until they move to London and I forget they exist lol
     
    Randall Mentzos likes this.
  25. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    So will everybody else, get in line hahaha