Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

James Blake - The Colour in Anything (May 6, 2016) Album • Page 8

Discussion in 'Music Forum' started by irthesteve, Apr 14, 2016.

  1. Horrorca

    Trusted

    last LP lost me but this is really cool

    song's on Spotify too, btw
     
  2. tucah

    not champ Prestigious

    i fucking love it
     
  3. Ben

    Trusted Prestigious

    It was in my top 5 on 2016. Long and a little bloated, sure, but I fucking love it.
     
    OotyPa, zmtr and LWS like this.
  4. Horrorca

    Trusted

    vocal treatments on this thing are gorgeous
     
    LWS likes this.
  5. Horrorca

    Trusted

    yeah, that's how I felt - I'll have to revisit, it might click; I love LPs 1 and 2
     
  6. iCarly Rae Jepsen

    we're on each other's team Platinum

    back in CMYK mode
     
    Fucking Dustin, sophos34 and LWS like this.
  7. sophos34

    they say this is medicine Prestigious

  8. brandon_260

    Trusted Prestigious

    Woooow this song
     
  9. primavera

    big baller brand Supporter

    fuck this is great
     
  10. DeathOrGlory

    see ya

    The vocal chopping on this is unreal.
     
  11. Youarcade

    Trusted Prestigious

    Car beside you is magical as fuck
     
  12. iCarly Rae Jepsen

    we're on each other's team Platinum

     
  13. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

     
  14. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    iCarly Rae Jepsen likes this.
  15. sophos34

    they say this is medicine Prestigious

    absolutely mental
     
  16. sophos34

    they say this is medicine Prestigious

    oh sup guys
     
  17. iCarly Rae Jepsen

    we're on each other's team Platinum

    haha what are the odds that it would literally be simultaneously
     
  18. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    I dunno, did you ALSO happen to click over to pitchfork, click the news article, right click the youtube video and copy link, search google for "chorus.fm james blake," find this thread, click last page, paste video link and then post reply??????
     
    iCarly Rae Jepsen likes this.
  19. iCarly Rae Jepsen

    we're on each other's team Platinum

    I think it was Stereogum and I only searched for Blake I think haha
     
    irthesteve likes this.
  20. username

    hey you lil piss baby

    My dude
     
    sophos34 likes this.
  21. zmtr

    Trusted

    Oh shit
     
  22. Youarcade

    Trusted Prestigious

    Incredible
     
  23. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    Song is awesome
     
  24. primavera

    big baller brand Supporter

    my guy
     
  25. tucah

    not champ Prestigious

    song is amazing