Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

Hip-Hop Thread Genre • Page 751

Discussion in 'Music Forum' started by Sophos, Mar 7, 2016.

  1. Jake W

    oh my god, I'm back on my bullshit Prestigious

    [​IMG]
     
    riotspray and The Lucky Moose like this.
  2. Cameron

    FKA nowFace Prestigious

    Oh fuck......I got YNW Melly....
     
    The Lucky Moose likes this.
  3. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    it tells me I don't have any results. I also barely use spotify, so I didn't expect anything ha
     
    The Lucky Moose likes this.
  4. The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    I’m kinda proud about the 2% Cardi stat lol I definitely remember hyping her mixtapes here when nobody gave a fuck
     
  5. xapplexpiex

    the past is a grotesque animal Supporter

    Pray 4 Love is pretty good. I gotta listen to more of Rod Wave.
     
    btr likes this.
  6. OotyPa

    fall away

    I got top 5% of Young Thug.
     
  7. username

    hey you lil piss baby

    Peep Ghetto Gospel next. I prefer it significantly over Pray 4 Love (though I think this has proven a minority opinion)
     
    xapplexpiex likes this.
  8. bobby_runs

    where would i be if i was my brain Prestigious

    C5AEF4A0-6B79-4CEA-86E4-6AAD25EB807E.png LOL. I know for a fact that I’ve been listening to Spotify since at least 2011. Does the info only go back to 2013?
     
    soggytime and The Lucky Moose like this.
  9. congruence

    Got a light?

    Aminé doing a live stream concert on his YouTube right now, full band sounds craaazy
     
    riotspray, Cameron and OhTheWater like this.
  10. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    wow you weren't kidding, this is great

     
    riotspray, OhTheWater and congruence like this.
  11. DeathOrGlory

    see ya

    I dunno how I was top 3% when I only got Spotify in 2016 but ok. Heard Venice first too. Being in the Top 5% for Smino was kinda cool though.

    Screenshot_20200812_180833.jpg
     
  12. The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    Maybe that’s when RapCaviar started?
     
    Jake W likes this.
  13. The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    riotspray likes this.
  14. Missed the timing to make it about his kids having to leave their rich home to live with struggling family in Philadelphia.
     
    The Lucky Moose likes this.
  15. PauLo

    43% Burnt

    90s classics... what we saying?
     
  16. username

    hey you lil piss baby

    Rico x Dylan Brady. One of her best yet.

     
  17. CobraKidJon

    Fun must be always. Prestigious



     
  18. Cameron

    FKA nowFace Prestigious

    36 Chambers imo
     
  19. CobraKidJon

    Fun must be always. Prestigious



    legendary game
     
    Crisp X and The Lucky Moose like this.
  20. williek311

    @wearthicksocks Prestigious

    UGK - Super Tight
     
  21. The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    Harlem World
     
  22. username

    hey you lil piss baby

    Looks like the new Greedo tape is out tomorrow
     
    matthaber, Signifire and OhTheWater like this.
  23. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    out of curiousity I listened to the MGK song with Travis that everyone's been talking about being all pop-punk, and getting a bunch of news for some reason.

    Sure, the song structure is standard pop-punk, but jesus christ his voice is terrible. There is nothing about his singing voice that is enjoyable, song is shit
     
    xapplexpiex likes this.
  24. btr

    Trusted

    Drake album is called Certified Lover Boy. New song feat Lil Durk is out now
     
  25. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious