Dismiss Notice
Hi Guest! This is our yearly pitch about becoming a supporting member. If 90 people sign up we'll hit our yearly goals. It's basically 7 cents a day and you can get rid of all the shitty ads on the forum.

Denver, CO Thread Location • Page 5

Discussion in 'General Forum' started by dylan, Mar 19, 2018.

  1. Ken

    Entrusted Supporter

    He's doing really well. Daycare three days a week has greatly helped with his maturity and anxiety. We're trying to get him to stop jumping on people when they first come over, but besides that and wanting to stay up too late, he's a really good boy. His excitement for life is infectious, even when you don't want it to be, haha.
     
  2. thesoftskeleton

    you're a germ

    What does la dispute have to do with me
    You mean nearly knocking me out with her giant ass head???
     
    CarpetElf likes this.
  3. Jordan Gurrentz

    J-Rentz

    I play in a Denver-based rock band that is looking for a drummer. If you know of someone who might be interested in trying out, please DM me.

    Please be between the ages of 21-35 and have experience playing to a click.

     
  4. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    First stop: Masterpiece Deli
     
  5. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    Hops and Pie is GOOD
     
  6. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    At Linger
     
  7. Max_123

    Nope. Prestigious

    GrantCloud and CarpetElf like this.
  8. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    I may have an interview at where dylan works lol
     
    iCarly Rae Jepsen likes this.
  9. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    I live in Denver I don’t work for Denver
     
    GrantCloud and CarpetElf like this.
  10. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    Oh okay cool haha. For some reason i thought you worked for Denver Parks and Rec
     
  11. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    CarpetElf likes this.
  12. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    I'm down
     
  13. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    CarpetElf likes this.
  14. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    You’ll never find me
     
    CarpetElf likes this.
  15. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    Thats fine haha. I didnt iintentionally apply. I went in for an interview with one in Elyria and i guess so many departments had openings they sent like 11 other people there to interview for their locations too.
     
  16. Max_123

    Nope. Prestigious

    Heck yeah let’s do it. I met Matt last week already. It was ok
     
    GrantCloud, dylan and CarpetElf like this.
  17. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    I am indeed just okay
     
    GrantCloud and Max_123 like this.
  18. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    Highly considering going to this tonight:

     
    CarpetElf likes this.
  19. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    Also it's down the block from Good Zuer which I've been wanting to check out for months now
     
    CarpetElf likes this.
  20. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    let me know how both of those things are
     
  21. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    Oh I will
     
    CarpetElf likes this.
  22. CarpetElf

    kill all birds Prestigious

    GB Fish and Chips. So good
     
  23. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    Stay tuned I guess

    Matt’s roommate is offering me a rent + bills price I can’t match in any other cool city so Denver is now my front runner
     
    Max_123 and CarpetElf like this.
  24. dylan

    we're all just gonna try our fucking best Prestigious

    damnit we're full
     
    GrantCloud and CarpetElf like this.
  25. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite

    Move out. I’ll take your spot.
     
Dismiss Notice
Hi Guest! This is our yearly pitch about becoming a supporting member. If 90 people sign up we'll hit our yearly goals. It's basically 7 cents a day and you can get rid of all the shitty ads on the forum.