Remove ads, unlock a dark mode theme, and get other perks by upgrading your account. Experience the website the way it's meant to be.

Camila Cabello - Camila (January 12, 2018) Album • Page 3

Discussion in 'Music Forum' started by irthesteve, May 22, 2017.

  1. iCarly Rae Jepsen

    got my own hell to raise Platinum

    She's on Fallon twice this week! Wednesday is her Saoirse Ronan and Timothée Chalamet !


    also Friday is the album release date already
     
    irthesteve and Contender like this.
  2. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    Good Morning America on Friday also, I think... and something else I saw
     
  3. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    "Havana" topped "rockstar" for the first time this week, it's at #2 only below Ed and Beyonce
     
  4. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    Album is out there
     
    Matt Chylak likes this.
  5. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

     
  6. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    this album is kinda great, she did real good
     
  7. ComedownMachine

    Prestigious Prestigious

    Very enjoyable. More ballads than I expected though
     
  8. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    I thought the same thing as I listened, not in a negative way, but in a surprising way. It's kinda cool that she didn't go full-out huge pop bangers though, it's nice that the album really comes with an overall chill vibe
     
    ComedownMachine likes this.
  9. The Lucky Moose Jan 12, 2018
    (Last edited: Jan 12, 2018)
    The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    I really want an Inside Out remix with Vybz Kartel
     
  10. GrantCloud

    cool shit Prestigious

    Yes this is good
     
  11. jordanjohnson09

    Regular

    please excuse me while i have consequences on repeat all day
     
  12. Aregala

    Blistering Guitar Lead

    unfortunately didn't like this as much as I'd hoped :/

    maybe on repeated listens more of it will grow on me but I was pretty bored by most of the ballads tbh
     
    The Lucky Moose likes this.
  13. primavera

    big baller brand Supporter

    damn i love this
     
  14. The Lucky Moose

    I'm Emotional, I Hug the Block Prestigious

    Same. Also a little too all over the place for me. Good singing though.
     
    Aregala likes this.
  15. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    The Lucky Moose likes this.
  16. brandon_260

    Trusted Prestigious

    Just like nicotine, heroin, morphine
    Suddenly, I'm a fiend and you're all I need

    Uhhh, not a promising start
     
    sophos34, The Lucky Moose and Aregala like this.
  17. michael_gatto

    Trusted

    I've had this on repeat since midnight. Holy crap, so good. I love this woman.
     
    irthesteve likes this.
  18. iCarly Rae Jepsen

    got my own hell to raise Platinum

  19. Aregala

    Blistering Guitar Lead

    lmao
     
    sophos34 likes this.
  20. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

  21. brandon_260

    Trusted Prestigious

    Something’s Gotta Give and Consequences are extremely not my shit, and I guess I’ve made my issue with the tone deaf lyrics of the opener clear already, but I really like this otherwise. Real Friends sound like it should be a Bieber song (in a good way). The closer is great.
     
    Cody likes this.
  22. Cody

    Trusted Prestigious

    the closer on this record is fucking fire. some real good tracks on here for sure
     
  23. iCarly Rae Jepsen

    got my own hell to raise Platinum

  24. irthesteve

    formerly irthesteve Prestigious

    Definitely a mistake ha, the description even says it's $25 oops
     
  25. Contender

    Goodness is Nowhere Supporter

    beachdude42 and scottlechowicz like this.