Avengers 4: Endgame (Joe & Anthony Russo April 26, 2019) Movie • Page 107

Discussion in 'Entertainment Forum' started by Henry, May 23, 2018.

  1. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Lmao that's awesome
     
  2. Dodger

    “The greatest teacher, failure is”

    Lizzie McGuire would be a great Avenger
     
  3. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Lizzie Scarlet Witch and Gordo Vision? :p
     
    Kingjohn_654 and Dodger like this.
  4. tvck

    Trusted

    Kingjohn_654, RyanPm40 and Dodger like this.
  5. Davjs

    Trusted

    I had the same thought. I feel like it maybe went over a lot of causal viewers heads.
     
    RyanPm40 likes this.
  6. Greg

    The Forgotten Son Supporter

    Maybe in Thor, even?
     
    Kingjohn_654 and Davjs like this.
  7. drewinseries

    Drew @AndrewNCaruso fb/kingwildlands

    Yeah, probably haha
     
  8. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    I don't even remember Barton being in Thor lol
     
  9. TEGCRocco

    Trusted

    Honestly, the emoting that her, Downey, Hemsworth, and especially Evans do throughout the movie with their expressions is incredible. During that entire final battle, Evans says maybe two lines but conveys so much whenever he's on screen.
     
    jkauf, Dodger, drewinseries and 2 others like this.
  10. drewinseries

    Drew @AndrewNCaruso fb/kingwildlands

    If I remember, he's at the shield facility when Thor breaks in.
     
    Greg and RyanPm40 like this.
  11. drewinseries

    Drew @AndrewNCaruso fb/kingwildlands

     
    BornToRun likes this.
  12. tvck

    Trusted

    Great watch
     
  13. tdlyon

    Pawnee Forever Supporter

    Can they break down the biggest moments in the paintball episode of Community next
     
  14. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Such an appropriate question from someone with your avatar ;-)
     
    tdlyon likes this.
  15. oakhurst

    Trusted

     
    RyanPm40 and Davjs like this.
  16. Davjs

    Trusted

    That picture makes me want an Avengers/Titanic cross over.
     
  17. Nathan

    Always do the right thing. Prestigious

    What a staggeringly bad tweet
     
    Zach, gonz (Alex) and Joe4th like this.
  18. Davjs

    Trusted

    Huh? From his most recent years where he only seems to throw shade around, this seemed nice. What is wrong with it?
     
    RyanPm40 likes this.
  19. Nathan

    Always do the right thing. Prestigious

     
    Joe4th likes this.
  20. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Just surprised he wrote something like that considering how he's talked shit about the Marvel movies in the past and having a big ego over how much better Avatar 2 will be
     
  21. Davjs

    Trusted

    Yeah but I mean, it obviously wasn't meant that way or with any disrespect but leave it up to the internet to immediately fall over themselves to turn it into something negative.
     
    Dinosaurs Dish, flask and RyanPm40 like this.
  22. Davjs

    Trusted

    Yeah same lol. I wouldn't be surprised if it was just for a good look.

    Or maybe since he's such a big effects guy, he had to give it up to Smart Hulk and Thanos? The effects on just those two alone were incredible.
     
  23. Nathan

    Always do the right thing. Prestigious

    There’s maybe a way to congratulate Endgame with a hint of tact
     
    jkauf likes this.
  24. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Maybe he ticked off Zoe since she's associated with both. Or because Disney now owns 20th Century Fox :shrug:
     
    Davjs likes this.
  25. Davjs

    Trusted

    haha good points!