420 Blaze It • Page 184

Discussion in 'General Forum' started by sophos34, Dec 13, 2016.

  1. waking season

    Trusted Prestigious

    Picked up some stuff called “Bergamot” from the dispensary and having a bowl and Beggars tonight. Circles is the most beautiful song I’ve ever heard gd I love Thrice.
     
    riotspray likes this.
  2. web250

    I'll change this eventually Prestigious

    Same. Always happy to help out.

    Even though I can't smoke right now till a new job offer comes through...
     
    mad likes this.
  3. riotspray

    Trusted

    Hypothetically, rumor has it, that you could allegedly pass a drug test using Quick Fix Plus. Just what I've heard through the grapevine, supposedly.
     
  4. web250

    I'll change this eventually Prestigious

    Or I could just wait another week or so. Already been clean a month.

    Irony is that come May 2020 it will be illegal to test in NYC anyway (unless you work in the kind of jobs where it's deemed more necessary: construction / transit / schools / etc.)
     
    riotspray likes this.
  5. riotspray

    Trusted

    Yeah if you've already gone this long, might as well wait it out. It'll be worth it once you do get to smoke again... and have a new job
     
    web250 likes this.
  6. web250

    I'll change this eventually Prestigious

    Exactly. It will be a celebration in the fullest.
     
    riotspray likes this.
  7. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Lmao so guess which dumbass lit their bangs on fire smoking a bowl last night? :crylaugh:

    Thank God I live with a hair stylist
     
  8. I’ve singed my bangs at least 3 times lighting joints
     
    K0ta, BirdPerson, RyanPm40 and 2 others like this.
  9. riotspray

    Trusted

    eyebrows/lashes and beards are the worst
     
  10. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Oh dang that's a good point on the beard there, I guess it's a good thing I can't grow one because I definitely would have lit that shit on fire by now lmao

    I've definitely singed a couple small hairs here and there in the past, but this time was by far the worst heh
     
    riotspray likes this.
  11. Mr. Serotonin

    I'm still staring down the sun Prestigious

    I just read that as "sing-ed my bangs" several times in a row and was just like, what song is that? Is he thinkin' of that Ricky Martin song? :crylaugh: :crylaugh:
     
    riotspray, RyanPm40 and mad like this.
  12. BirdPerson

    fuck tammy! Prestigious

    Me and my mustache, a true story lolol

    ****
    Also friends this ad
     

    Attached Files:

  13. my cousin got to interview Billy Eichner yesterday - she said she asked him if he got high with Seth Rogen whole working on The Lion King and he apparently went on forever about all the hard drugs they’ve done together lol
    of course Disney won’t let them air that part of the interview
     
  14. BirdPerson

    fuck tammy! Prestigious

    Timon and pumbaa out there rollin
     
  15. riotspray

    Trusted

    That's incredible. How'd they get to do that? What's your cousin do?
     
  16. she works in radio, she has a pretty brag worthy list of people that she’s gotten to interview
     
    BirdPerson and riotspray like this.
  17. AFoolsGlory

    @MattW182

    Man. So last week I ran out of weed sooner than I thought I would, and my dealer went away for a week without telling anyone, so I was left scrambling round friends to try and find another number. Finally found a guy and as I was picking up, he whispered "that's some good shit".

    This fucking stuff is the best I've ever had, I'm on another fucking planet here.
     
    web250, jkauf, BirdPerson and 2 others like this.
  18. waking season

    Trusted Prestigious

    I almost lit my beard on fire lighting a bowl last night and immediately thought how surprising it is that doesn’t happen more often hahaha
     
    BirdPerson and RyanPm40 like this.
  19. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Hahaha seriously, when you think about it, sparking a lighter by a beard is pretty risky

    Even after getting my haircut, I almost burnt my damn bangs again last night. The only thing that saved me is that I just got out of the pool and my hair was wet lmfao.
     
    waking season likes this.
  20. it’s a multiple blunt night
     
    Ken, ChiliTacos, jkauf and 4 others like this.
  21. waking season

    Trusted Prestigious

    I need to learn to roll blunts
     
    RyanPm40 likes this.
  22. I did not roll them
    My friends are doing a combined bachelor/bachelorette thing. my friend’s brothers are very into blunts and as a result I am extremely cross faded
     
    jkauf and waking season like this.
  23. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite Prestigious

    I think there's some mushrooms involved

    Those bugs looked DELICIOUS in that movie
     
    BirdPerson likes this.
  24. Randall Mentzos

    Fred's still my favorite Prestigious

    William Hung, actually.

    Sing-ed bangs!
    Sing-ed bangs!

    Dance-d moves!
    Dance-d moves
     
    Mr. Serotonin likes this.
  25. ChiliTacos

    bud's beards Prestigious

    I can roll skinny blunts pretty well but idk how people do fat ones. The papers always unravel on me and it's just a giant mess.
     
    Mr. Serotonin likes this.