Dismiss Notice
Hi Guest! This is our yearly pitch about becoming a supporting member. If 90 people sign up we'll hit our yearly goals. It's basically 7 cents a day and you can get rid of all the shitty ads on the forum.

420 Blaze It • Page 155

Discussion in 'General Forum' started by sophos34, Dec 13, 2016.

  1. Louisiana Fast

    My wife Supporter

    I fold my T-shirt’s in a specific way and it looks nice and makes me feel like I’m putting effort into something but I put it off a lot
     
  2. waking season

    Trusted Prestigious

    There are few things more satisfying than an ice cold beer after smoking
     
    jkauf, RyanPm40 and Mr. Serotonin like this.
  3. I’ve never loved how the tastes of weed and beer mix. Coffee, on the other hand..
     
    BirdPerson, PatRFinley, jkauf and 3 others like this.
  4. Mr. Serotonin

    I'm still staring down the sun Prestigious

    Hundred percent. Also a good way to help moderate your alcohol intake haha.
     
    mercury and waking season like this.
  5. Louisiana Fast

    My wife Supporter

    I’m pretty content with just weed most of the time. Not a huge beer drinker but I guess I agree. Probably the only reason I like going to gatherings of more than 5 people
     
    Mr. Serotonin likes this.
  6. dadbolt

    Prestigious Prestigious

    I’m bad about waiting til after I’m drunk to smoke and it’s always such overkill haha
     
    Mr. Serotonin likes this.
  7. Mr. Serotonin

    I'm still staring down the sun Prestigious

    It’s also quite the rush sometimes though, which can be sorta tight
     
    Borat and dadbolt like this.
  8. Louisiana Fast

    My wife Supporter

    If I’m at a party I’m not driving so idk I get pretty turnt usually but I don’t like noteably embarsss myself (most of the time)
     
  9. billyboatman

    Perd Hapley II (The Negative Flash)

    Love the mix of caffeine and thc. It’s a weird little feeling.
     
    riotspray, BirdPerson and jkauf like this.
  10. billyboatman

    Perd Hapley II (The Negative Flash)

    Sounds like you all can mix as well. I’ve met so many people that if they drink and smoke. They’re throwing up pretty shortly after. Seems like a lot of people can’t handle the mix? I honestly feel like it levels me out cause it’s something so familiar. Or maybe I just used to drink and smoke too much ha
     
    RyanPm40 likes this.
  11. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Nah definitely not! My girlfriend's the same way. We both get a little zoney, but that's really it. Sometimes it just feels like being a little burnt out depending on the edible.

    I always thought it was just a friend doing a crappy job at making brownies until I went to Colorado and bought a ton of gummies.

    Yeah I tend to be fine handling both together unless I'm really fucked up. If I'm very drunk and dehydrated, I could get the spins after 2-3 packs in my bong
     
  12. Louisiana Fast

    My wife Supporter

    I’ve found that it can be an issue for people who don’t smoke frequently
     
    RyanPm40 likes this.
  13. Signifire

    Headphones blaring three stacks Supporter

    I actually have that problem sometimes but it’s because I rarely drink
     
    riotspray, Borat and supernovagirl like this.
  14. waking season

    Trusted Prestigious

    Oh yeah I don’t really drink and smoke, a single beer after smoking is what I was talking about. If I drink and smoke I usually feel like I need to lie down.
     
    RyanPm40 likes this.
  15. supernovagirl

    Poetic and noble land mermaid

    Yeah I’m one of those people who will throw up if they smoke after they’ve been drinking
    Only sometimes though and think it has more to do with my anxiety levels than anything else because it only happens if I smoke AT the place I’m drinking, not like when I come home after a night of drinking and smoke a bowl

    Then again I drink so rarely now it’s not like it matters
     
  16. yeahrightdude

    I have no idea what I'm talking about. Prestigious

    lol some Colorado industry guys I follow did a test of 7 different cbd oil brands on amazon and 6/7 came back with 0% cbd and the 7th one came back with levels lower than advertised.

    This shit is basically snake oil now and it sucks ass.
     
  17. RyanPm40 Feb 10, 2019
    (Last edited: Feb 10, 2019)
    RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Damn, that's so messed up. Some people have legit medical needs for that haha. Makes me wonder how trustworthy CBD creams are from health supplement stores and head shops - got CBD cream from a headshop for my girlfriend's mom. She got attacked by a dog decades ago and her back has been messed up ever since.
     
  18. lostawholeyear

    Regular Prestigious

    I don't fuck with any CBD company unless they have 3rd party lab results. Too many shady people trying to cash in right now.
     
    BirdPerson and RyanPm40 like this.
  19. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Anyone have tips for clearing air bubbles from an oil cart? One of the holes on the coil is completely exposed with a bubble around it and I don't want to burn it out on a brand new cartridge lol
     
  20. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Yeah, totally different from CBD, but I feel the same way with THC oil.

    My cart I got the other week was covered in Supreme and Louis vuitton branding and when I found them on instagram, they posted results from a well-known lab. Well, turns out that someone reached out to that lab and revealed they were forged results. Anyone who called them out on it got blocked and had their comment deleted. Whatever flavoring in there was definitely not from Cannabis-derived terps, the package they came in smelled like a flavored blunt wrap. Threw that shit away.
     
    riotspray likes this.
  21. BirdPerson

    fuck tammy! Prestigious

    Literally me right now
     
  22. RyanPm40

    The best goddamn bird lawyer in the world. Supporter

    Same lol
     
    riotspray and BirdPerson like this.
  23. billyboatman

    Perd Hapley II (The Negative Flash)

    It’s like a laid back buzz haha. Mentally I’m kicking physically I’m chilling. At least for me that’s how it feels. How would you guys describe coffee and thc mix?
     
    Mr. Serotonin likes this.
  24. Signifire

    Headphones blaring three stacks Supporter

    If you had to give one up, which would it be and why? Coffee or weed?

    I would give up weed. You need to be productive in life and plus it’s expensive. I suppose I could just drink tea though. Hmm.

    I have changed my mind. I would give up coffee. Or weed. Yeah idk.
     
  25. OotyPa

    sustain

    Don’t break my heart like that on a Monday morning.
     
    Mr. Serotonin and Signifire like this.
Dismiss Notice
Hi Guest! This is our yearly pitch about becoming a supporting member. If 90 people sign up we'll hit our yearly goals. It's basically 7 cents a day and you can get rid of all the shitty ads on the forum.