2018-2019 Fantasy Football Second League • Page 29

Discussion in 'Sports Forum' started by EntryLevelDave, Jul 11, 2018.

  1. broken22

    (:

    Are you trying to make me laugh at you today ?
     
    CarpetElf likes this.
  2. JRShoenberger

    Wake up, wake up, it's time to be a man.

    Jared Cook? Who are you willing to move?
     
  3. SmithBerryCrunch

    Trusted Prestigious

    I'm still not 100% comfortable with this, but I said F it and accepted since it won't process until the 27th so I get another game out of Jones. 1 minute before the deadline lol
     
  4. CarpetElf

    it tastes bad Prestigious

  5. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    Oh man. Last minute deadline deal! Love it.
     
  6. Randall Mentzos Nov 21, 2018
    (Last edited: Nov 21, 2018)
    Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    So bummed I couldn’t offer enough to SmithCrunch. I really wanted Aaron Jones haha.
     
  7. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    OH WAIT HE DID ACCEPT YES
     
    SmithBerryCrunch and CarpetElf like this.
  8. SmithBerryCrunch

    Trusted Prestigious

    I regret accepting but oh well lol. Here’s to hoping for good things!
     
  9. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    I flushed my depth for this but this week of waivers was so deep that it was worth the risk. I had high waiver priority and knew I’d either get DJ Moore, Gus Edwards, or Tre’Quan Smith... and then ended up with Frank Gore and John Ross too.. so I was like fuck it I need to maximize my starters

    I kinda miss Cooper though. His schedule is easy peasy down the stretch and he has nowhere to go but up, really, since he’s in a new offense
     
    SmithBerryCrunch likes this.
  10. foolton

    4 verts Prestigious

    Fun to look back on this kind of stuff
     
    CarpetElf likes this.
  11. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    Holy fuckin shit thanks for the 34 point parting gift, Cooper!

    Still worth trading for a feature back though - I don’t think he’s gonna do that again this season so I feel like I traded him at JUST the right time.
     
    SmithBerryCrunch likes this.
  12. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    @EntryLevelDave i got so lucky Brees got all the Saints TDs tonight

    Kamara is usually a terrifying matchup in FF lol
     
    CarpetElf likes this.
  13. foolton

    4 verts Prestigious

    Barring a historic game by Dion Lewis I will inch myself closer to 1st place this week.

    The battle continues on
     
  14. Blimp City Hero

    Gritty reboot of the hit blimpcityhero series. Prestigious

    [​IMG]
     
  15. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    Randall got me by just four points. Damn it.
     
  16. SmithBerryCrunch

    Trusted Prestigious

    Well, with Melvin Gordon's injury, I am glad I traded for Ekeler. I am not glad that my team shit the bed this week in a game I very much needed to win.
     
    Randall Mentzos likes this.
  17. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    I still have a TE left to play actually!

    This game bodes very well for my playoff chances. If I can get another win and finish 8-5 it won’t matter that I’m near the bottom in points lol
     
  18. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    Be glad I didn't have Goff or Hill and I chose the wrong Pats RB lol.
     
  19. Randall Mentzos

    "Spittin' Facts" Ramsey Is the Truth

    Oh, but in the end you started who you started. We can all point to our benches when we lose. If I didn’t pick up Gus Edwards, Ekeler gets me 21 points instead of his 11, lol.

    I’ll see you in the playoffs ;)

    (I am glad Tyreek was on bye though)
     
  20. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    I wish I had Gurley instead of Kamara just so I could exclusively start Georgia Bulldogs.
     
  21. Blimp City Hero

    Gritty reboot of the hit blimpcityhero series. Prestigious

    The fridge is unlocked! Go get your retail-priced Bud Light, Second League!
     
    SmithBerryCrunch likes this.
  22. spiffa0

    Trusted

    ugh kill me
     
  23. broken22

    (:

    This league is such a cluster fuck lol.
     
    theagentcoma likes this.
  24. Blimp City Hero

    Gritty reboot of the hit blimpcityhero series. Prestigious

    Seven teams for the last four spots. This week is almost like the first week of playoffs.
     
  25. EntryLevelDave

    Octopuses Are Apparently Aliens. Supporter

    It’s rad